Hej.
Jag har haft problem med att vattenlåset inte släpper efter vatten i min diskho, när jag kör diskmaskin trycker den upp vatten. Så jag tog isär allt och såg till att det inte var stopp nånstans. Det var det inte. Men nu märker jag att såfort jag lättar på slangen jag markerat så släpper ett vakum och vattnet rinner igenom helt perfekt. Men nu till frågan, kan jag ha sådär eller är risken att det kan svämma över där längst ner?
Just ju läker det inte men tänker efter ett tag. Eller kan det vara stopp längre ner som gör att det skapas ett vakum? Hoppas någon förstår vad jag menar.
Mvh