Hej! har bott i huset i 3år nu och aldrig riktigt kommit överens med min panna/tillhörande system. Är riktigt dålig på sånt här så hoppas på mycket hjälp!
De jag är mest nyfiken på är hur värmen styrs med dessa rattar (kurvor) och hur man ställer in dem! Vet att de ska styras av ute-tempen på nå vis.
