Hej på er!!
Vi håller på för fullt att renovera kök och V-rum, i vardagsrummet satt det förr en öppen spis monterad med ryggen åt köket. Vi har nu tagit upp ett hål även i ryggen så att man kan se rakt igenom mellan V-rum och kök. Nu står vi och väljer mellan två olika modeller utav kasett som har genomsyn (glasruta mittemot varandra) och det är Nordpeis N23G och Rais 2:1. Vår fråga är om det är någon som har någon erfarenhet av dessa och kan rekommendera någon av dem?
 
Hej! då borde ju N"#G vara ett bättre alernativ då den skall lagra mera värme.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.