Hej,
håller på att konvertera till vattenburenvärme i huset, golvvärmen är i stortsett klar på entreplan. Nu är det anslutningar till stamledning och element kvar, blir inte klok när jag försöker hitta lämpliga kopplingar och önskar hjälp av mer kunnig person
1. LK PE-Xa 25x2,3 ska anslutas till G20 utvändig (Någon skillnad på G20 och R20?)
2. LK PAL A16 ska anslutas till G15 utvändig
3. LK PAL A20 ska anslutas till G20 utvändig
4. På 25 röret ska en T-koppling monteras och A20 ska kopplas på.
Halvkoppling, push mm, vad ska man ha?
Tacksam för rådgivning.