Hej,

håller på att konvertera till vattenburenvärme i huset, golvvärmen är i stortsett klar på entreplan. Nu är det anslutningar till stamledning och element kvar, blir inte klok när jag försöker hitta lämpliga kopplingar och önskar hjälp av mer kunnig person :)

1. LK PE-Xa 25x2,3 ska anslutas till G20 utvändig (Någon skillnad på G20 och R20?)
2. LK PAL A16 ska anslutas till G15 utvändig
3. LK PAL A20 ska anslutas till G20 utvändig
4. På 25 röret ska en T-koppling monteras och A20 ska kopplas på.

Halvkoppling, push mm, vad ska man ha?

Tacksam för rådgivning.
 
Hej igen, skulle följande kopplingar fungera?

1. RSK 4814398 + 1946110
2. RSK 4814373 eller 1878145?
3. RSK 4814397 + 1946102
4. RSK 1943653 + 4814398 + 4814397
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.