Vi behöver ha tips på vad vi ska göra med vår "garagevägg". Vill inte att det ska se ut som en "ladugårdsvägg" som nog risken är ifall vi målar den i en färg rakt upp o ner...
Övriga huset ska vara Vitt o Svart. Panelen på övriga huset ska vara stående.
Hela den låga delen på huset ska vara Vit med svart runt fönster och den höga delen på huset ska vara Svart med vitt runt fönster.
Vi har inga ideér alls på hur vi ska lösa vår "fulvägg".... Hjälp!
Se bifogad bild...
Övriga huset ska vara Vitt o Svart. Panelen på övriga huset ska vara stående.
Hela den låga delen på huset ska vara Vit med svart runt fönster och den höga delen på huset ska vara Svart med vitt runt fönster.
Vi har inga ideér alls på hur vi ska lösa vår "fulvägg".... Hjälp!
Se bifogad bild...
Redigerat:
Skulle inte måla norra fasaden vit - påväxt syns och trivs för bra där.
Skulle inte måla fönsternischer svart - svarta "hål" reflekterar ljuset inåt dåligt.
Ja, garageväggen med den platta taket påminner mej faktiskt mer om en ingång till en bilverkstadshall jag brukar besöka än en ladugård
. Nu blev jag faktiskt osäker om det ska bli ett bostadshus ....
gaia
Skulle inte måla fönsternischer svart - svarta "hål" reflekterar ljuset inåt dåligt.
Ja, garageväggen med den platta taket påminner mej faktiskt mer om en ingång till en bilverkstadshall jag brukar besöka än en ladugård
gaia
Det ska bli ett bostadshus.
Övriga husets färger ska vara som jag skrev.
Att påväxt syns bra på vit fasad har vi tänkt på och tycker att det är bättre att påväxt syns så att man tvättar fasaden när det behövs.
Någon som har några bra tips till vår garagevägg?
Övriga husets färger ska vara som jag skrev.
Att påväxt syns bra på vit fasad har vi tänkt på och tycker att det är bättre att påväxt syns så att man tvättar fasaden när det behövs.
Någon som har några bra tips till vår garagevägg?
Klicka här för att svara