Hejsan
Vi bor på nedre plan i ett tvåfamiljshus, där 2:a plan hyrs ut. Vi har fått tillökning, så numera räcker inte rummen till hos oss. Vi har funderingar på att bygga till, men tänker också om vi skulle kunna ändra planlösningen på något sätt så att vi på ett bra sätt kan ändra om den för att få ett rum till. Vi står för närvarande lite still i tankesättet, och tänkte därför slänga ut planlösningen här och hoppas på lite tips och idéer på hur vi kan ändra om.
Bilden är inte så bra då jag inte fick till skanningen riktigt. Men måtten är 9,85x11,85meter. Trapphuset hör inte till lägenheten utan är trapphus upp till våning två och ner till den gemensamma källaren. De två garderoberna som syns vid badrummet är utblåsta och är numera del av badrummet. Dörren som syns mellan trapphus och rum till vänster är igenbyggd. Utbyggnaden jämte sovrum uppe till höger är altan.