Hej,
Nyligen köpt en bostadsrätt som jag nu håller på renovera badrummet på.
Har ett problem med ett radiatorrör som går från klädkammaren o sen ute i duschzonen i badrummet o sen längs
med väggen o ut i köket till elementet,
Nu måste jag ju flytta på dessa rör o funderar på lägga upp dem vid taket o bygga en box runt om så att de går ovanför duschhuvudet.
Så som det gjort i min hyresrätt idag?
Går detta igenom en besiktning?