3 047 läst ·
23 svar
3k läst
23 svar
Hjälp med planlösning!
Såg tyvärr jätterörigt ut i allrummet med alla de där dörrarna och jättekonstig lösning med den utskjutande duschen. Jag hade nog skippat klädkammare helt. Den högra skulle jag ha slagit ihop med badrummet för att kunna flytta in duschen från allrummet. Den vänstra klädkammaren hade jag skippat helt men istället kanske förlängt båda de små sovrummet ca 60cm så de fick var sin garderobsvägg i fotänden.
Jag gissar att TS inte har något golv i den delen utan det är en öppen trappa och typ 6m takhöjd över vardagsrum och matplats. Så stora sovrummet är typ ett loft ovanpå köketH HEM2121 skrev:
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
Ja, i så fall blir det knepigt. Smaken är delad, själv hade jag inte velat missat den golvytan för takhöjds skull i ett hus som inte är så stort. Dock måste man ju respektera TS egna prioriteringar.S Stuff skrev:
Det är lite dom att resa sig från en toa, dina fötter når golvet en 50-60 cm ut och då är det kanske 160, ok inte superhögt men ok höjd.M MetteKson skrev:
Tack för förtydligandet. Det du skriver har jag koll på. Det jag reagerade på var @Anna_H tvärsäkra svar i tidigare inlägg ”Nej, det är ingen risk” utan förklaring till hur hon kom fram till det.FreQa skrev:
Klicka här för att svara