Lägger in en bild på ritningen jag gjort. Vet däremot inte vilken lucka vi ska ha. Har ekbänkskiva och vita vitvaror, rostfria handtag. Kaklet har jag funderat på vitt typ tegelstensaktigt.

Hur får jag in en bild från epoq??

Känns lite som fel ordning. är det inte lättast att välja luckorna först och utifrån det väljer man sedan bänkskiva, kakel, handtag etc ?

Kanske det, men jag har redan handtag, bänkskiva och nya vitvaror. Nu var det frågan om vad man skulle välja för lucka? Och hur man får in ritningen från epoq??

Snyggaste ekköket jag sett är Ballingslöv Birka tätt följt av Marbodal Ekerö. Funderar på något sådant när jag bygger kök.

• Ballingslöv Birka2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Marbodal Ekerö2.jpg
Personligen skulle jag välja en vit ramlucka (Shaker vit). Då smälter vitvarorna in i inredningen, är inte förtjust i tex ekluckor och vita vitvaror. Vita ramluckor är dessutom tidlösa och funkar till olika inredningsstilar och kulörer (när/om jag byter kök blir det def sådana luckor)

Vill du ha mer färg tror jag att gröna/olivfärgade luckor tillsammans med vitt kakel + vita vitvaror skulle funka bra.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.