Hej,
Jag hade tänkt att köpa ett element till lägenheten. Skulle säga att ytan elementet behövs på är ca 30m2. Jag kommer inte montera den på väggen. Det jag vet är att jag vill ha ett element med olja.
Vilket är egentligen bäst för mitt ändamål tror ni?
Jag har tittat på Mill Premium Element (olja, ABH200DN, 2000w) samt LVI Panelradiator Yali digital (750w).
Elementen kostar ca 2000kr.