K Källby skrev:
Hej

Locket gjorde jag själv. Jag köpte cellplastskivor sedan klädde jag in dom med vinyltyg.
Bra jobbat!
Limmade du vinylen Eller hur gjorde du?
Får fixa ett till mitt runda bad
 
Hej

Ja, Jag limmade vinylen.
Det var faktiskt relativt enkelt och det blev bättre än vad jag trodde.

Undersidan tejpade jag också med väderbeständig tejp och sedan tejpade jag över det med silvertejp som var i ungefär samma kulör som vinyltyget.
 
K Källby skrev:
Hej o tack!

Invändigt mått är c.a 120 x 160.
Totala mått är c.a 180 X 230

MVH // T

Tack skall eventuellt bygga en nästa år, har du räknat hur mycket allt kostade?
 
R Ricregad skrev:
Tack skall eventuellt bygga en nästa år, har du räknat hur mycket allt kostade?

Hej

jag tror att det landade runt 22.000 + -

mvh
 
K Källby skrev:
Hej

Ja, tänker gjuta en sula och sedan bygga upp med Leca. Spa vart skall vara ganska litet 130x160..

Har du några tips för genomföringarna?

Mvh T
Anlita ett proffs
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.