Har nu bestämt mig för att göra om en toalett i suteränplanet (källaren).
Det är en toalett med ett handfat. Ingen golvbrunn.
Har tänkt kakla det men skippa golvvärme.

Det jag undrar över är.

Behövs det tätskikt och isåfall var måste det finnas och vilka kan ni rekomendera?
Behöver jag göra om rördragningen eftersom vattenrören kommer upp genom golvet?
Måste jag flytspackla golvet innan eventuell tätskiktsbehandling?


Tacksam för svar och synpunkter. :)
 
T
1. Endast på golvet med ett uppvik på 5-10 cm! Biltemas eller Bauhaus produkter duger bra.

2. Nej!

3. Det beror på hur ojämnt ditt golv är, vanligtvis inte!
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.