Har nu bestämt mig för att göra om en toalett i suteränplanet (källaren).
Det är en toalett med ett handfat. Ingen golvbrunn.
Har tänkt kakla det men skippa golvvärme.
Det jag undrar över är.
Behövs det tätskikt och isåfall var måste det finnas och vilka kan ni rekomendera?
Behöver jag göra om rördragningen eftersom vattenrören kommer upp genom golvet?
Måste jag flytspackla golvet innan eventuell tätskiktsbehandling?
Tacksam för svar och synpunkter.
