Hej,
Jag tänkte se om jag kan få lite hjälp här samtidigt som jag själv försöker hitta rätt.
Jag ska koppla en ny köksblandare, diskmaskin samt separat avstängning på det ni ser i bild 1.
Blandaren är med kopparrör, diameter ca 10mm, och diskmaskinsavstängningen är en elektrisk Mora enligt bild 2.
T-kopplingen som är inringad är från Vatette och plaströret har diametern ca 12mm.
Hur gör jag detta smidigast och bäst enligt er?
Tack på förhand!
Jag tänkte se om jag kan få lite hjälp här samtidigt som jag själv försöker hitta rätt.
Jag ska koppla en ny köksblandare, diskmaskin samt separat avstängning på det ni ser i bild 1.
Blandaren är med kopparrör, diameter ca 10mm, och diskmaskinsavstängningen är en elektrisk Mora enligt bild 2.
T-kopplingen som är inringad är från Vatette och plaströret har diametern ca 12mm.
Hur gör jag detta smidigast och bäst enligt er?
Tack på förhand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inga svar på dina frågor samt lite OT.
Är det kommunalt vatten?
Får vattenmätaren sitta vertikalt, en del får det men inte alla?
Det är hyfsat tryck & flödesbegränsning med den ”tunna” slangen mellan inkommande vattenledning och vattenmätaren.
Är det kommunalt vatten?
Får vattenmätaren sitta vertikalt, en del får det men inte alla?
Det är hyfsat tryck & flödesbegränsning med den ”tunna” slangen mellan inkommande vattenledning och vattenmätaren.
Det är kommunalt vatten i ett fritidshus. Så här har det sett ut sen jag köpte det iaf, vet inte hur länge sen det gjordes och vem som installerade detDemmpa skrev:
Klicka här för att svara