Hallå!

Jag tänkte riva ut ett bestickskåp i köket eftersom det är ett gammalt och slitet med trä-skenor så det kärvar. Helst skulle jag vilja köpa nån slags insats för att göra om dom gamla träskenorna till rullskenor.

Om inte det går ska jag köpa nytt bestickskåp. Nu till det roliga.

Måtten på bestickskåpet är:

40 bredd
85 inkl en sockel på 14 som måste va kvar. dvs 71 höga.
58 djupa
(skojar inte)

Hittar inga skåp med de måtten, det jag däremot hitta var IKEAS FAKTUM skåp som har

Bredd: 40 cm
Djup: 37 cm
Höjd: 70 cm

Tråkigt att förlora massa djup utrymme med det. Nån som har nåt annat tips eller idé på vad man kan sätta in vore tacksamt!
 
ikeas bänkskåpsstomme ÄR
58cm djup ( blir ca 60 med dörr eller lådfrånt) och
70cm högt! Höjder på hemsidan är nog angivna + 15cm ben .
Köpte för några månader sen med detta måt.
gaia
 
Tack för tipsen bäggetvå! Detta löser mitt problem
Mvh Olle
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.