Skulle behöva lite hjälp med hur jag ska belysa hallen. Som det ser ut nu så finns det ett uttag för en lampa i mitten av rummet.

Just nu håller jag på och renoverar hallen, tänkte att då kan man passa på att riva ner taket och göra om belysningen. Tänkte sätta upp spottar i taket i en T-form som syns i första bilden och kanske sätta upp horisontella spottar i lådan för ventilationsröret, se andra bilden.

Har ni några åsikter om detta? Alternativa placeringar av spottar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.