Eksandhs har haft (skulle tro att de fortfarande har) liknande.Fredrik.engdahl skrev:
www.wiberger.se
Verkar inte ha några större avgifter.
Verkar inte ha några större avgifter.
eksandhs har jag totalt missat ,får kolla dom på måndag
wiberger har jag pratat med och för orders under 250 .- blir det nästan lika mycket i avgifter som vad mina grejor skulle kosta
wiberger har jag pratat med och för orders under 250 .- blir det nästan lika mycket i avgifter som vad mina grejor skulle kosta
Skulle iofs inte förvåna mig det minsta om Eksandhs vill ha mer än 250:- för åtta vred... i varje fall om du inte har "konto" där. De brukar vara ganska duktiga på att ta betalt, och något skall de ju vara bra påFredrik.engdahl skrev:
konto på eksandhs har firman där jag men jag håller med att det har blivit en rikitg skit kedja till och med bauhaus/hornbach mm har bättre personal . Men det är väl därför där knappt är några kunder på eksandhs
Daniel_N vet du om det är Malmö eller Lund affären som har hemma ?
Daniel_N vet du om det är Malmö eller Lund affären som har hemma ?
Jag har handlat vred i affären i Lund, men det var ett tag sen, kan inte lova att de har hemma. Dock kan jag kika på måndag om du vill.Fredrik.engdahl skrev:
jag kommer köra förbi lunda affären imorgon men tack än då
Tyvärr har du helt rätt i detta. Servicenivån på eksandhs är bedrövlig. Kunnandet högst blandat, och med undantag av en del små ljusglimtar så är det bedrövligt. Sortimentet blir ständigt sämre (och har krympt länge - det var många år sedan som Biltema gick om Eksandhs avseende sortiment av tryck/drag-fjädrar tex). Och priserna är de högsta man kan tänka sig.Fredrik.engdahl skrev:
Men förhoppningsvis så hittar du dina vred där
hann inte i dag men ska dit imorgon om jag hinner ,hoppas att dom har
var på tools/eksandhs i lund i går och köpte stjärnvred 8st för drygt 100:-
rätt lagom pris.
men f*n vad irrterande kö system vid kassan. kö lappar till kassan och om man behövde hjälp.
rätt lagom pris.
men f*n vad irrterande kö system vid kassan. kö lappar till kassan och om man behövde hjälp.
Klicka här för att svara