Jag letar efter stjärnvred eller korsvred som jag ska ha i ett projekt och har bara hittat företag som säljer i storpack eller tar ut extra avgift om man ska ha ca 8 st .

Så jag letar efter något företag som kan ha stjärnvred eller korsvred hemma på hyllan och som ligger i Malmö ,Lund trakten

• wn175t.png
Fredrik.engdahl skrev:
Jag letar efter stjärnvred eller korsvred som jag ska ha i ett projekt och har bara hittat företag som säljer i storpack eller tar ut extra avgift om man ska ha ca 8 st .

Så jag letar efter något företag som kan ha stjärnvred eller korsvred hemma på hyllan och som ligger i Malmö ,Lund trakten
Eksandhs har haft (skulle tro att de fortfarande har) liknande.

eksandhs har jag totalt missat ,får kolla dom på måndag

wiberger har jag pratat med och för orders under 250 .- blir det nästan lika mycket i avgifter som vad mina grejor skulle kosta

Jo, det är lite synd att man inte kan beställa små kvantiteter av dem men annars kan jag rekomendera dem. Snabba på att skicka ordern, mot postförskott som privatperson.

Fredrik.engdahl skrev:
eksandhs har jag totalt missat ,får kolla dom på måndag

wiberger har jag pratat med och för orders under 250 .- blir det nästan lika mycket i avgifter som vad mina grejor skulle kosta
Skulle iofs inte förvåna mig det minsta om Eksandhs vill ha mer än 250:- för åtta vred... i varje fall om du inte har "konto" där. De brukar vara ganska duktiga på att ta betalt, och något skall de ju vara bra på :rolleyes:

Enligt min erfarenhet kan de lätt ta 250 spänn för ETT vred, dessutom får du otrevlig och oändligt långsam personal på köpet. Usch, nej nu var jag kanske lite väl negativ?

Redigerat av moderator:
konto på eksandhs har firman där jag men jag håller med att det har blivit en rikitg skit kedja till och med bauhaus/hornbach mm har bättre personal . Men det är väl därför där knappt är några kunder på eksandhs

Daniel_N vet du om det är Malmö eller Lund affären som har hemma ?

Fredrik.engdahl skrev:
konto på eksandhs har firman där jag men jag håller med att det har blivit en rikitg skit kedja till och med bauhaus/hornbach mm har bättre personal . Men det är väl därför där knappt är några kunder på eksandhs

Jag har handlat vred i affären i Lund, men det var ett tag sen, kan inte lova att de har hemma. Dock kan jag kika på måndag om du vill.

jag kommer köra förbi lunda affären imorgon men tack än då

Fredrik.engdahl skrev:

Tyvärr har du helt rätt i detta. Servicenivån på eksandhs är bedrövlig. Kunnandet högst blandat, och med undantag av en del små ljusglimtar så är det bedrövligt. Sortimentet blir ständigt sämre (och har krympt länge - det var många år sedan som Biltema gick om Eksandhs avseende sortiment av tryck/drag-fjädrar tex). Och priserna är de högsta man kan tänka sig.

Men förhoppningsvis så hittar du dina vred där:)

hann inte i dag men ska dit imorgon om jag hinner ,hoppas att dom har

var på tools/eksandhs i lund i går och köpte stjärnvred 8st för drygt 100:-

rätt lagom pris.

men f*n vad irrterande kö system vid kassan. kö lappar till kassan och om man behövde hjälp.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.