Hej! I vårt badrum gjorde vi en öppning i koppar istället för att sätta kakel, lite klantigt så här i efterhand då vi inte är proffs och nu står vi med ojämna skarvar. Framförallt sticker dom ut på vissa ställen dvs dom ligger ej helt plant. Vi har funderat långt och länge hur lösa med lister etc men inte kommit på någon bra lösning. Någon som har förslag 🙏
Efterlyser fler tipsL Linisen_01 skrev:Hej! I vårt badrum gjorde vi en öppning i koppar istället för att sätta kakel, lite klantigt så här i efterhand då vi inte är proffs och nu står vi med ojämna skarvar. Framförallt sticker dom ut på vissa ställen dvs dom ligger ej helt plant. Vi har funderat långt och länge hur lösa med lister etc men inte kommit på någon bra lösning. Någon som har förslag 🙏
Klicka här för att svara
