Hej.

Har schingel tak som tydligen har spruckit sönder,kan man laga det när d e vinter och kallt lr e d så att d måste väntas med tills d blir sommar och varmt?
Det började läcka nu när d blev varmare ute,,så d står 3 byttor innanför ytterdörren.Mna blir galen att höra på dropp dropp :@
Kan man laga d på något sätt.

Tacksam för svar.

Mvh

Rickard från Åland.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.