Strömmen bröts då vi höll på att felsöka säkringarna i torpet,
då vi väl blev klar så fick jag inte igång värmepumpen.
Det är en Sanyo SAP-KRV124EHDXN.
Första svängen, då fick jag igång den med hjälp av timern,
men man ska ju kunna få apparaten att gå även utan timer.
Nån som kan lista ut det?
Jag har läst bruks men blir inte klokare av det.