Strömmen bröts då vi höll på att felsöka säkringarna i torpet,
då vi väl blev klar så fick jag inte igång värmepumpen.

Det är en Sanyo SAP-KRV124EHDXN.

Första svängen, då fick jag igång den med hjälp av timern,
men man ska ju kunna få apparaten att gå även utan timer.

Nån som kan lista ut det?
Jag har läst bruks men blir inte klokare av det.
 
Tjenare,

Välkommen till forumet.

Hur går det för dig? Har du fått igång pumpen?
Om du fortfarande har problem, ring en vvs-firma och be dem kolla på problemet.

Bumpar även frågan, någon som har erfarenhet av denna pump?

Mvh

Stefan
 
Nej då det är lugnt, nya batterier i dosan sen gick den igång.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.