Jag har en Husqvarna Opal som inte kyler.
Jag är total novis på allt sånt, har läst lite tips om att starta om den, vänta någon minut och så.
Men inget funkar, den e varm på alla sätt och vis.
- Är det en traditionell elektriker man ringer om man behöver hjälp?
- Någon som på rak arm vet vad som kan vara fel?
- Värt att lägga x-antal kronor på felsökning/lagning?
Uppskattar verkligen ALLA svar från någon som vet! Ytterst tacksam för snabba svar, en kyl som kyler är något vi måste ha i vår familj!
Med vänlig hälsning
Klas