Imorgon kommer elektrikern och ska dra elen i vårt nya badrum, men vi har börjat tveka kring handdukstorkens placering, det är ett mycket litet badrum, långsmalt. Mot ena väggen kommer handfatet och på andra väggen mittemot är tanken att handdukstorken ska sitta. Det blir ca 68cm mellan handdukstork och handfat, kan det bli bra?
Väggen handdukstorken kommer sitta på är en låg vägg som går över i snedtak, är en gammal kattvind som görs om.