3 055 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
HJÄLP, glaset sprack o ramla ur
Glaset på vår spiskassett sprack o ramla ur, rummet rökfylldes och vi blev tvugna att kastade ut all ved och aska. Nu sjunker tempen.
Var får man tag på nytt glas.......det är ju dessutom nyårsafton imorgon.
Hade vi haft rätt tryck i huset hde vi kanske kunnat elda utan glas, som tidigae då det var öppen spis. Men som det är nu så ryker det in.
Var får man tag på nytt glas.......det är ju dessutom nyårsafton imorgon.
Hade vi haft rätt tryck i huset hde vi kanske kunnat elda utan glas, som tidigae då det var öppen spis. Men som det är nu så ryker det in.
Japp, vi tog en klinkersbit vi hade över och lyckades få dit. Kapade till två extra klinkers dessutom ifall de också skulle spricka, så nu har vi ett nödlager.ingemar_o skrev:
Så värsta paniken har lagt sig men nu ska vi ut och fixa glas
Klicka här för att svara