9 043 läst ·
3 svar
9k läst
3 svar
Glaset sprack i ugnen!
Hej, vi skulle rengöra den nya ugnen för första gången ikväll. Satte igång det "pyrolytiska" självrengöringsprogrammet och efter ca en halvtimme sprack hela det inre glaset i ugnen....poff!
Är det någon som hört talas om liknande grej förut?
I princip ny (ca 6mån) siemens ugn.
Är det någon som hört talas om liknande grej förut?
I princip ny (ca 6mån) siemens ugn.
Mitt glas sprack i en ugn från Husqvarna, de bytte det direkt på plats.
Det var tydligen någon spänning i glaset, dvs fabrikationsfel.
Om du får problem med Siemens ang ditt glas så är jag intresserad av varför (funderar på en Siemens ugn)
Det var tydligen någon spänning i glaset, dvs fabrikationsfel.
Om du får problem med Siemens ang ditt glas så är jag intresserad av varför (funderar på en Siemens ugn)
Klicka här för att svara