Hej jag har nyss fått fiber från servanet och bredband från arkaden ,för att få subventionerat pris så måsta man teckna någon som servanet rekommenderar så Internet kom på den dag de utlovat ,men sedan kontaktade jag Telia för att flytta över tv och ip telefon då började problemen den 20juli skulle omflyttningen ske då försvann tv o telefon men det fungerade inte via den nya fibern kontaktade Telia igen och dom skyllde på hög arbetsbelastning så de 29 skulle det ske och då försvann allt igen efter många om o men så fick jag tv men inte telefon från Telia dom så att bredbandet var låst till annan leverantör då kontaktar jag telia igen om telefon då säger se att jag måste ha en telgin telefonbox när den är inkopplad så säger den ingen kontakt kontaktar telia då sägerdom att man måste ha telias bredband för att få telias iptelefon kontaktar då quiknet för att få iptelefon då kan dom inte hämta mitt gammla nr för det är låst pratade med telia igen som lovade att låsa upp nr så vi får se när jag får tillbaka iptelefon