Precis vid min tomtgräns kommer det en slänt som tillhör kommunen. Denna slänt sköts inte alls bra från kommunen sida, ogräset växer och tar över min tomt. Min fråga är, tror ni att klommunen är villiga att lägga några kronor på att jag gör i ordning den slänten. jag gör allt arbete själv ,allt kommunen behöver göra att att bistå med lite pengar.
 
Dice - det räcker med att du lägger in frågan i Trädgårdsforumet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.