I min bostadsrätt finss ett ventilatinonssystem som heter FLÄKT RDKD 1-2-2, No. L-765. Spiskåpan till detta system är inte speciellt tilltalande och jag skulle gärna vilja byta ut den.

Har någon erfarenhet av detta? Tillverkare, priser osv.

Blir väldigt tacksam för alla svar.

//Mårten
 
Har du ett foto? Är det med värmeåtergivning?
 
Slangdimensionen kan diffa en del mot nyare alternativ. Sitter det fler fläktar i din kanal så ställer det andra krav osv...
 
Men herregud, köp bara fläktkåpan och behåll ditt befintliga aggregat om det inte är nåt problem med det. Du ska bara göra någon liten ändring med kondensvattnet, typ en bygling men det följer med kåpan.....Väldigt lätt att byta.
Alltså en fläktwoods du ska ha.
 
Ursäkta, skrev fel. Priset jag tidigare fått var med fläktkåpa och manöverenhet. Inte aggregat. Och priset inkluderade också frakt...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.