Hej, jag köpte en verktygstavla för några hundralappar men den saknar helt märkning. Köptes på en industri så det är sannolikt en kvalitetsprodukt.

Kan någon hjälpa mig att identifiera tavlan så att jag kan köpa fler tillbehör/krokar/hyllor?

(Det är 30mm mellan hålen, 40mm hålcentrum till hålcentrum)

• Blå verktygstavla med fyrkantiga hål och några monterade krokar, fäst på en grön vägg. En orange klämma hänger längst ner till höger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Blå verktygstavla med kvadratiska hål, monterad krok, och måttstock visar avstånd mellan hålen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som grejor från Tellbe. Jag har själv deras tavlor och upphängningssystem, mycket hållbara.

https://tellbe.se/

Dom med fyrkantiga hål är för det mesta 38 mm upphängning, finns flertal som har krokar. Men inte billiga varuhusen. Så skriv in """ krokar till verktygstavla """ Kolla bara in att dom är för 38 mm C/C.

J jjabba skrev:
Hej, jag köpte en verktygstavla för några hundralappar men den saknar helt märkning. Köptes på en industri så det är sannolikt en kvalitetsprodukt.

Kan någon hjälpa mig att identifiera tavlan så att jag kan köpa fler tillbehör/krokar/hyllor?

(Det är 30mm mellan hålen, 40mm hålcentrum till hålcentrum)
Det är lättare att mäta C-C mått om du mäter kant till motsvarande kant på nästa hål. Du kan även mäta på fler håls avstånd så blir det lättare att få precision. Du bara delar med antalet hål.
På nedre bilden så ser du att nedre kanten är vid 38 mm.
Bara ett tips 👍

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.