Det här tycker jag är ett himla fint golv och jag åkte till golvpoolen och Bauhaus för att kika på utbudet och försöka förstå vad det är för golv. Blev besviken då jag insåg att de flesta fiskbensparketter/golv inom min budget (runt 1000 /kvm) såg lite billiga ut på något vis. Och säljaren sa att man bara kunde slipa de 1-2 gånger. Desa parketter såg inte så gedigna iaf, om ni förstår vad jag menar. Ett golv kändes mer som ”äkta trä” ut och kostade då 3000 kronor/kvm. Är det vad som krävs eller har jag bara inte förstått vad det är för typ av golv de har här tror ni?
Klicka här för att svara
