1 och 4 fyller samma funktion beroende på rördragning.
Mellan 5 och 6 kan man montera vattenståndsglas
8 är för att montera luftpåfyllningsnippel
 
  • Gilla
M-P
  • Laddar…
Om du ändå skall in och röra i anläggningen kanske det är poäng att även montera ett vattenståndsglas och en ventil för att kunna fylla luft. Då kan du lättare åtgärda när det är lite luft i den och du kan bättre utnyttja volymen.
 
A Avemo skrev:
Är det en trefaspump? Är du säker på att den snurrar åt rätt håll? Om den går åt fel håll så kan den pumpa vatten, men inte så effektivt.
Ja det är trefas, har bara antagit att den är gammal och trött men ska kolla riktning!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.