Var nära tidigt i våras att ta bort trädet vilket då såg ut som en missvuxen björk.
Några foton på stam, krona & blad,
Några foton på stam, krona & blad,
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Helt klart ett valnötsträd, inte ofta man hittar förvildade sådana i Sverige. Det är stort nog för att bära nötter men denna kalla sommar är det tveksamt om de hinner mogna.
Ful skada på stammen men det är bara att vänta och se hur det utvecklar sig. Trädet kan säkert läka det på några års sikt.
Ful skada på stammen men det är bara att vänta och se hur det utvecklar sig. Trädet kan säkert läka det på några års sikt.
Klicka här för att svara