2 603 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Hjälp med att hitta handdukstork för VVC???
Vi hittar bara en massa handdukstorkar för slutet system. Ej VVC.
Vi hade tänkt att koppla våra handdukstorkar på VVC. Hjälp oss hitta någon som det går att göra så med!
Vi gillar sådana som Virabs Modern och Elegance som finns i Timeless serien.. då vet ni vad vi har för smak
(www.virab.se)
Vi hade tänkt att koppla våra handdukstorkar på VVC. Hjälp oss hitta någon som det går att göra så med!
Vi gillar sådana som Virabs Modern och Elegance som finns i Timeless serien.. då vet ni vad vi har för smak
Nordhem.se har ett antal handdukstorkar som går att använda med VVC system. Kanske inte det billigaste fabrikatet men bra grejer är det.
Saken är väll att ett slutet system inte innehåller syre vilket gör att man kan använda vilken metall som helst i torken, medans ett vvc system innehåller syre vilket gör att man bara kan ha rostfritt. Detta är bara mitt antagande inte fakta.
Gustaf
Saken är väll att ett slutet system inte innehåller syre vilket gör att man kan använda vilken metall som helst i torken, medans ett vvc system innehåller syre vilket gör att man bara kan ha rostfritt. Detta är bara mitt antagande inte fakta.
Gustaf
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 627 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 627 inlägg
Det ligger mycket i det!GustafH79 skrev:Nordhem.se har ett antal handdukstorkar som går att använda med VVC system. Kanske inte det billigaste fabrikatet men bra grejer är det.
Gustaf
Nordhem är väl det märket som ligger bäst till för den typen av system, vad jag har sett iallafall.
Klicka här för att svara