Har du egen brunn? I värsta fall får du leta dig en ny vattenåder och flytta på brunnen. Hårt men sant. Varit med om samma tidigare men då gick även vattenpumpen sönder den gick torr.
Blåsa hålet - det låter som hydraulsprängning! Kostar 5-10 tusingar men kan ju fungera... det är definitivt billigare än att borra en ny brunn (förutsatt just att det funkar)
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.