I
lobbin skrev:
Vi brukar alltid äta julmat före Kalle Anka, missar jag allt då? :)
Förmodligen. Eller har jag fel, då är det kanske jag som missar allt. Eller vill han inte alls berätta, i så fall är TS med säkerhet ingen tomte.:thumbdown:
 
Vill han inte berätta är det väl precis en tomte han är :)
 
I
Nja, med så många förväntansfulla vuxna barn som finns i denna tråd skulle han säker bli en ansedd tomte om han avslöjade lucka tjugofyras innehåll.:wow:
 
Tro... tomtar som lockar med luckor utan innehåll brukar inte bli väl ansedda ;)
 
väntar med spänning på fortsättningen!
 
Finns nog lika mycket fortsättning som det finns tomtar och troll.
 
Fotografen skrev:
Finns nog lika mycket fortsättning som det finns tomtar och troll.
Det var kommentarer som denna som gjorde att jag blev less på tråden och sket i att svara.

Jag sa aldrig att jag tänkte berätta vad jag hittat, det var den juridiska biten som tråden handlade om.

Eftersom den biten är klar kan gärna någon moderator radera denna tråden.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
CarlMagnus skrev:
Det var kommentarer som denna som gjorde att jag blev less på tråden och sket i att svara.

Jag sa aldrig att jag tänkte berätta vad jag hittat, det var den juridiska biten som tråden handlade om.

Eftersom den biten är klar kan gärna någon moderator radera denna tråden.
Tråkigt....
 
CarlMagnus skrev:
Det var kommentarer som denna som gjorde att jag blev less på tråden och sket i att svara.

Jag sa aldrig att jag tänkte berätta vad jag hittat, det var den juridiska biten som tråden handlade om.

Eftersom den biten är klar kan gärna någon moderator radera denna tråden.
Hade gjort samma!
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Men hur var den juridiska aspekten?
 
Du sa heller aldrig att du inte skulle tala om vad som fanns i väggen! Vad tror du själv folk förväntar sig på ett forum?
Däremot minns jag bestämt att du skrev att du skulle återkomma med vad juristen sa. Men nu backar du på det med och ängar dig istället åt att gnälla på de som gnäller. Tala ur skägget istället. Fast jag tror som många andra, att det inte finns något skägg att tala ur. Å problemet för din del nu är att risken finns att folk tror att det är en efterkonstruktion om du nu kommer med något sent om sider. Men som sagt, jag bara väntar på att få ha fel.

Min personliga uppfattning är att det ska ganska mycket till innan folk börjar tala om troll och dyl på byggahus.se. Att det skett i denna tråd tycker inte jag är anmärkningsvärt. Var och en får säga vad den vill, eller inte vill, inom ramen för forumreglerna, det gäller dig TS likväl som alla andra. Men om du lackar ur för att andra misstror dig för att du säger A men inte B så tycker jag det säger mer om dig än om övriga, för det hör liksom forumvärlden till att berätta vad man frågar om, eller att sköta det på ett snyggt hypotetiskt sätt t.ex. det har jag själv gjort vid tillfällen och det funkar utmärkt. Du kan väl knappast ha förväntat dig från början att folk inte skulle undra vad det handlade om!? Kommentar som man ogillar ignorerar man totalt och fokuserar istället på sakrfrågan.

Och då till sist, så kan jag inte låta bli att undra, om du nu lackat ur för att folk skriver om troll, varför är det de kommentarerna du ägnar tid åt, och helt struntar i sakfrågan, den som du själv tog upp när du startade denna tråd. Jag bara undrar, varför?

Och så, till allra sist, vad sa juristen?
 
  • Gilla
tio_Pepe och 6 till
  • Laddar…
jag kan förstå att man tröttnar ur... synd för många är nog väldigt nyfikna på vad du hittat :)
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
lugn TS kommer ge alla svar den 24 dec. Hen vill ge alla snälla BH:are en julklapp. Juristen avrådde bestämt att ge någon information innan den 24:e.
 
  • Gilla
-PC-
  • Laddar…
M
Varför startades tråden över huvud taget om jurist redan var inkopplad och dennes svar inte ens meddelas här??? Fattar inte...
 
D09
Det måste vara ett sagogryn som TS hitta ;)

Tycker att TS iaf kan ge återkopplingen från juristen även om TS inte vill avslöja skattgömman :)
 
  • Gilla
Lindgrenski
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.