148 227 läst ·
298 svar
148k läst
298 svar
Hittat gömd sak i hus
Hobbyelektriker
· E
· 15 368 inlägg
Finns nog lika mycket fortsättning som det finns tomtar och troll.
Det var kommentarer som denna som gjorde att jag blev less på tråden och sket i att svara.Fotografen skrev:
Jag sa aldrig att jag tänkte berätta vad jag hittat, det var den juridiska biten som tråden handlade om.
Eftersom den biten är klar kan gärna någon moderator radera denna tråden.
Hade gjort samma!CarlMagnus skrev:
Du sa heller aldrig att du inte skulle tala om vad som fanns i väggen! Vad tror du själv folk förväntar sig på ett forum?
Däremot minns jag bestämt att du skrev att du skulle återkomma med vad juristen sa. Men nu backar du på det med och ängar dig istället åt att gnälla på de som gnäller. Tala ur skägget istället. Fast jag tror som många andra, att det inte finns något skägg att tala ur. Å problemet för din del nu är att risken finns att folk tror att det är en efterkonstruktion om du nu kommer med något sent om sider. Men som sagt, jag bara väntar på att få ha fel.
Min personliga uppfattning är att det ska ganska mycket till innan folk börjar tala om troll och dyl på byggahus.se. Att det skett i denna tråd tycker inte jag är anmärkningsvärt. Var och en får säga vad den vill, eller inte vill, inom ramen för forumreglerna, det gäller dig TS likväl som alla andra. Men om du lackar ur för att andra misstror dig för att du säger A men inte B så tycker jag det säger mer om dig än om övriga, för det hör liksom forumvärlden till att berätta vad man frågar om, eller att sköta det på ett snyggt hypotetiskt sätt t.ex. det har jag själv gjort vid tillfällen och det funkar utmärkt. Du kan väl knappast ha förväntat dig från början att folk inte skulle undra vad det handlade om!? Kommentar som man ogillar ignorerar man totalt och fokuserar istället på sakrfrågan.
Och då till sist, så kan jag inte låta bli att undra, om du nu lackat ur för att folk skriver om troll, varför är det de kommentarerna du ägnar tid åt, och helt struntar i sakfrågan, den som du själv tog upp när du startade denna tråd. Jag bara undrar, varför?
Och så, till allra sist, vad sa juristen?
Däremot minns jag bestämt att du skrev att du skulle återkomma med vad juristen sa. Men nu backar du på det med och ängar dig istället åt att gnälla på de som gnäller. Tala ur skägget istället. Fast jag tror som många andra, att det inte finns något skägg att tala ur. Å problemet för din del nu är att risken finns att folk tror att det är en efterkonstruktion om du nu kommer med något sent om sider. Men som sagt, jag bara väntar på att få ha fel.
Min personliga uppfattning är att det ska ganska mycket till innan folk börjar tala om troll och dyl på byggahus.se. Att det skett i denna tråd tycker inte jag är anmärkningsvärt. Var och en får säga vad den vill, eller inte vill, inom ramen för forumreglerna, det gäller dig TS likväl som alla andra. Men om du lackar ur för att andra misstror dig för att du säger A men inte B så tycker jag det säger mer om dig än om övriga, för det hör liksom forumvärlden till att berätta vad man frågar om, eller att sköta det på ett snyggt hypotetiskt sätt t.ex. det har jag själv gjort vid tillfällen och det funkar utmärkt. Du kan väl knappast ha förväntat dig från början att folk inte skulle undra vad det handlade om!? Kommentar som man ogillar ignorerar man totalt och fokuserar istället på sakrfrågan.
Och då till sist, så kan jag inte låta bli att undra, om du nu lackat ur för att folk skriver om troll, varför är det de kommentarerna du ägnar tid åt, och helt struntar i sakfrågan, den som du själv tog upp när du startade denna tråd. Jag bara undrar, varför?
Och så, till allra sist, vad sa juristen?
Allvetare
· Stockholm
· 1 831 inlägg
lugn TS kommer ge alla svar den 24 dec. Hen vill ge alla snälla BH:are en julklapp. Juristen avrådde bestämt att ge någon information innan den 24:e.