E
Skrivet av: Godeha

Själva hittade vi skinnet av en svart setter när vi började renovera - lite märkligt men tydligen var det inte helt ovanligt att man bevarade kära husdjur på det sättet... Har skrivit och fotat lite här: http://gorlinge.blogspot.se/2013/06/en-hund-begraven.html
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.