4 313 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Hittade ett okänt djur, blev livrädd. snälla, någon som vet vad det är?
Hej!
Jag har precis köpt hus och är allmänt rädd för allting? :S
Idag hittade jag ett djur som aldrig sätt förut.. Väldigt litet, kanske 2 mm...
Snälla är det någon som vet vad det kan vara? :S Hadwe verkligen varit till stor hjälp..
Jag har precis köpt hus och är allmänt rädd för allting? :S
Idag hittade jag ett djur som aldrig sätt förut.. Väldigt litet, kanske 2 mm...
Snälla är det någon som vet vad det kan vara? :S Hadwe verkligen varit till stor hjälp..
Väldigt svårt att se. Lite mörka och detaljlösa bilder. Är du säker på att det är ett djur? Ser mer ut som något "skräp" från växtlighet. Rör den på sig? Någon annan kanske känner igen det.
Välkommen för övrigt!
Välkommen för övrigt!
Jo jag vet
blev mörka bilder..Nej "den" är död.. Den har ben,därav drog jag slutsatsen på djur. Min kompis har precis blivit av med sina vägglöss, så just nu inbillar jag mig att allt är vägglöss... :/ Tack för svar
Tackar.
MVH Izabella
Tackar.
MVH Izabella
Ser för stor ut för att vara vägglus. Ev en utvecklad pälsängel, mjölbagge (antagligen inte) eller bara valfri bagge utefrån. Tror inte du behöver vara orolig, men fota den igen men i bättre ljus
Ser ut som navelludd
Var hittade du den någonstans? Var det bara denna enda? Hela världen är full av kryp, du kommer att hitta massor av döda smådjur utan att det på något sätt är ett problem.
Men som sagt, om du verkligen vill ha djuret identifierat så måste du ordna bilder där man ser nåt annat än en liten svart skorv.
Men som sagt, om du verkligen vill ha djuret identifierat så måste du ordna bilder där man ser nåt annat än en liten svart skorv.
Klicka här för att svara