Det är så att jag och min sambo har hittat en kanonplats för ett eventuellt husbygge i NV skåne.
Problemet är att vi inte vet vem som äger marken.
Finns det någon slagt register eller liknande man kan kika i, ringer man kommunen o frågar eller är man tvungen att gå o ringa på hos de närmsta grannarna för att (kanske) få reda på vem som kan tänkas äga just den där biten mark ?
/momin