Hej!

Är precis i byggsvängen och håller på bygga garage.
Garaget kommer i framtiden hållas varmt av luftvärmepump så det är således isolerat med 195+45 samt ångspärr. I ett separat rum är värmekällan elgolvvärme.

Men har dessvärre insett att tiden inte kommer räcka till för att få insidan färdig (med elskåp och dylikt) innan vintern kommer här i norr.

Behöver man oroa sig för kondens om byggnaden står kall en vinter?

Då vi kommer dra ner på arbetstimmarna under vintern känns det dyrt att stå och varmhålla 110kvm med byggfläktar när vi knappt kommer vara där.

Tack på förhand.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.