1 591 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Hidealite comfort led 8W
Tjena!
Håller på med taket i badrummet och har nu monterat två av fyra ledspotar som jag köpt, hidealite comfort led 8w.
Mitt badrum är ca 3,5kvm och jag var ner hos elgrossisten och pratade med honom, han hade fått uppfattningen att jag ville ha "billiga" ledar, det höll på att bli såna med vanligt bajonettsockel där även halogenspotar passar. Sen såg jag dessa och fick ståpäls, vilken kvalitékänsla jag fick. Min kompis som jobbar där sa att du kommer bli mycket nöjd. Det hade han rätt i.
Jag kan varmt rekommendera dessa spotar och det är ett mycket skönt ljus(2700k) och dom verkar lysa upp mer än tillräckligt!
Har monterat dom 35x35cm i varje hörn.
Mvh Kim
Håller på med taket i badrummet och har nu monterat två av fyra ledspotar som jag köpt, hidealite comfort led 8w.
Mitt badrum är ca 3,5kvm och jag var ner hos elgrossisten och pratade med honom, han hade fått uppfattningen att jag ville ha "billiga" ledar, det höll på att bli såna med vanligt bajonettsockel där även halogenspotar passar. Sen såg jag dessa och fick ståpäls, vilken kvalitékänsla jag fick. Min kompis som jobbar där sa att du kommer bli mycket nöjd. Det hade han rätt i.
Jag kan varmt rekommendera dessa spotar och det är ett mycket skönt ljus(2700k) och dom verkar lysa upp mer än tillräckligt!
Mvh Kim
Kan inte se något dåligt med GU10 led ljuskällor? Hidalite comfort finns ju exempel viss i gu10 källa. Fördelen jag kan se med utbytt bar ljuskälla är att man kan just bytta ut den när den går sönder utan att behöva bytta hela armaturen. Men så mycket billigare blir det nog inte med hållare för GU10 ljuskälla och pottan.
Absolut dom lyser jäkligt fint osv. Men om man säljer kåken så kan nån råka bränna ner kåken om dom stoppar i halogenlampor i armaturerna. Njae, det var faktiskt nån hundring eller så per armatur.
Beror ju på hur man har utfört det. Jag för min del har satt Potter som är avsända för halogen spottar men sen köra jag med hidalite ljuskällor. Satt det mest för att jag tycker det var smidigt jag har närmare 70 st spottar i huset just nu
Jag hade ingen möjlighet att sätta pottor då jag har för lite utrymme ovanför. Håller med om att det förmodligen är mycket smidigare, men jag tycker ändå att eftersom jag inte kunde montera pottor så var detta bästa lösningen.
Mvh Kim
Mvh Kim
Klicka här för att svara