I mitt fall så fick jag samma meddelande på grund av att en av temperaturgivarna gick sönder. Jag tror att min hette ”T2”. Klicka runt lite i fjärrkontrollen så står det någonstans vilken givare det är som strular. Sedan kan du se i manualen vad det är.
I mitt fall beställde jag en ny givare och monterade den. Sedan har det funkat perfekt igen. T2 är alltså en av sladdarna som går inne i lådan och har en ingjuten termo-givare i änden. Klickas fast på kretskortet.
Efter du sett vilken givare det är som strular kan du testa att starta aggregatet igen och se om det går igång. Inte så kul att ha stillastående aggregat i kylan.
I mitt fall beställde jag en ny givare och monterade den. Sedan har det funkat perfekt igen. T2 är alltså en av sladdarna som går inne i lådan och har en ingjuten termo-givare i änden. Klickas fast på kretskortet.
Efter du sett vilken givare det är som strular kan du testa att starta aggregatet igen och se om det går igång. Inte så kul att ha stillastående aggregat i kylan.
Får prova det ikväll
Klicka här för att svara
