Hej
Jag har installerat Östbergs HERU 100 FTX
Ser fint ut, men så fort jag ska koppla ihop aggregatet genom bluetooth till telefonen. Via appen, så får jag upp att enheten svarar inte och blir frånkopplad. Så nu efter 1 månad efter hopplöst antal försök så vänder jag mig hit ( har även pratat med stället där jag köpte aggregatet )
Är det någon som har något förslag ?
Tack på förhand
Jag har installerat Östbergs HERU 100 FTX
Ser fint ut, men så fort jag ska koppla ihop aggregatet genom bluetooth till telefonen. Via appen, så får jag upp att enheten svarar inte och blir frånkopplad. Så nu efter 1 månad efter hopplöst antal försök så vänder jag mig hit ( har även pratat med stället där jag köpte aggregatet )
Är det någon som har något förslag ?
Tack på förhand
Det är inte så att aggregatet är uppkopplat mot någon annan enhet i hemmet? Telefon el padda tex. Hände mig när installatören var här. Han var uppkopplad med sin telefon. När han stängde av sin bluetooth kunde jag koppla upp mig direkt.R Rogga88 skrev:Hej
Jag har installerat Östbergs HERU 100 FTX
Ser fint ut, men så fort jag ska koppla ihop aggregatet genom bluetooth till telefonen. Via appen, så får jag upp att enheten svarar inte och blir frånkopplad. Så nu efter 1 månad efter hopplöst antal försök så vänder jag mig hit ( har även pratat med stället där jag köpte aggregatet )
Är det någon som har något förslag ?
Tack på förhand
Tack för svarJimsan76 skrev:
Det verkar som att den inte ville vara kompatibel med min IPhone men frugans Android funka tydligen bra.
Kanske inte helt optimalt att bara kunna ha till en sort, men det får funka sålänge.
Renoverare
· västra götaland
· 809 inlägg
har för mig det står något om detta på östbergs hemsida..
men kan vara läge att uppdatera mjukvaran i enheten(na)
men kan vara läge att uppdatera mjukvaran i enheten(na)
Klicka här för att svara