4 474 läst ·
38 svar
4k läst
38 svar
hemsidan uppdaterad
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Normal? Nej, det slutade man vara ungefär samma sekund skrev på kontraktet för huset. 
Tanken man ställt sig är vad man ska hitta på när huset e klart?? Då e man så upp i varv så man lär väll klättra på väggarna ;D Än om man har en tomt att fixa så e det inte samma sak och behöver inte gå i samma tackt. Men det ska ändå bli skönt. Längtaaar!!!
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Om du tror att du kommer bli klar inom kort så är du mer galen än du kan tro. När huset står där skall det inredas, tomten fixas, altanen byggas, en lekstuga för barnen ska resas, man kanske skulle ha ett staket osv osv osv.....
*skratt*
*skratt*
Äntligen har jag fått koder för att lägga upp nya bilder till hemsidan.. Så nu är den update igen
Dagbok färdigställande samt stommontering.. 
Ps besiktning i morgon på insidan flyttar mest troligt in till helgen
Ps besiktning i morgon på insidan flyttar mest troligt in till helgen
Har uppdaterat sidan med lite råd under övrigt för er som ska bygga med en mindre firma.
Kanske inte så tokigt för andra byggare heller att tänka på.. Jag gjorde goda råd listan för jag vill att ni som går i byggtankar inte ska behöva hamna i samma sitts som vi.. :'( Nu är det bara en bråkdel av alla saker man ska tänka på men alltid något iaf :-? Kanske e lite otydigt men alltid nått iaf. 
Klicka här för att svara