Huset kom idag så nu har jag uppdaterat hemsidan :) Övervåningen e inte på plats ännu :( Väntar på takstolarna som ska komma i slutet av veckan. så ni får hålla till godo till nästa vecka med ö-våningen. ;)

@lier

Jättekul att höra att huset kommit, iaf delar av det. Hoppas allt går bra och att vädret håller i sig tills ni fått det tätt under tak.

Tips: Lägg inlägg med detta innehåll i "hemsidessträngen" framöver. ;)

Lagt in lite nya bilder igen känns inge kul innan taket e på plats det ser bara konstigt ut :-/ Men men alltid nått. ::)

Det går frammåt ser jag..... Hos oss går det med en rasande fart.

Jo det går sakta men säkert.. ;D Trodde att det bara var att smälla upp takvåningen, så fort takstolarna kom. Men riktigt så enkelt var det inte. Bärande väggar hit och dit. Ja ja nu e den på plats i alla fall uppdaterar mer sen när taket e på plats. Som jag sa så ser det bara konstigt ut nu. ::)

Det hyfsar till sig snart.... Jag lovar. ;)

Ja då har jag kastat in lite nya bilder på hemsidan igen under bilder inv. Lilltoan blev kaklad idag. Blev riktigt snyggt.

Attans Lier, det börjar likna något. ;)

Mjao! Jo det tar sig bråda tider nu. Hinner ändå inte färdigt till det satta datumet. Köket levereras en vecka efter det satta datumet >:( Jäkla semester vad det kan ställa till det. Men men det blir klart när det blir :) Det e som nu det börjar vara kul då kakel och klinkers kommer upp. Det e ju då man ser att det går framåt ;)

Jag förbannar också dessa nedans semestertider, det sätts onödiga käppar i hjulen...

Ja nu har jag kommit över ett internet och kunnat ladda upp hemsidan med lite nya bilder. Lite info om vad som hänt under senaste nytt för den som e intresserad. :)

@lier

Kämpa på, det är värt det. Själva sliter vi som djur men vi ser också resultat.

De som vill läsa om vad vi gör klickar bara på "www" här nedan.

Tackar så mycket Robban ;) Kan behövas lite stöd och puchande i dessa stressiga tider. :)

Och emellanåt behöver man en rejäl spark i baken också lier! ;)

Jo tack!! Jag vet synd att det e så långt från Västerås annars kunde du komma och sparka mig. ;D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.