Vårt hemma6 hus kommer i slutet av April ev. början på Maj och den känns så spännande och roligt. Ni som vill ha bilder senare får höra av er till här på forumet. Kommer att ta mycket bilder på bygget från början till slut.

Har ni frågor eller funderingar kring huset hör av er.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.