Jag förstår inte hur man ens får plats att röra sig på 10 x 10 meter.
Vi har ju egentligen hela ön för oss själva. Det är aldrig någon annan där. Det finns gott om andra, obebyggda öar nära och folk åker hellre dit än att ”tränga sig på” hos oss.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.