H HuHuu_ #1 Medlem · 1 inlägg 2 mar 2005 21:02 HuHuu_ Medlem 1 inlägg 2 mar 2005 21:02 #1 Hejjsan Allesammans .. Jag undrar om nån vet ett snyggt side-by-side kylskåp men MANUELL ismaskin ? har letat överallt ???
Hejjsan Allesammans .. Jag undrar om nån vet ett snyggt side-by-side kylskåp men MANUELL ismaskin ? har letat överallt ???
Mattias L. #2 Medlem · Skåne · 1 277 inlägg 4 mar 2005 08:31 Mattias L. Medlem Skåne 1 277 inlägg 4 mar 2005 08:31 #2 Vad är en manuell ismaskin? ???
Immobil #3 Medlem · Blekinge · 10 795 inlägg 4 mar 2005 19:06 Immobil Medlem Blekinge 10 795 inlägg 4 mar 2005 19:06 #3 wertok skrev: Vad är en manuell ismaskin? ??? 8) Antagligen en burk med vatten i frysen. Sen hänger man en hammare och en kökshandduk i fryshandtaget, så har man en iskrossare också.
wertok skrev: Vad är en manuell ismaskin? ??? 8) Antagligen en burk med vatten i frysen. Sen hänger man en hammare och en kökshandduk i fryshandtaget, så har man en iskrossare också.
M Mats #4 Moderator · Västernorrland · 11 483 inlägg 4 mar 2005 19:12 Mats Moderator Västernorrland 11 483 inlägg 4 mar 2005 19:12 #4 Vadå frysen. Hinken ställs ut på kvällen och hämtas in på morgonen efter.
Immobil #5 Medlem · Blekinge · 10 795 inlägg 4 mar 2005 20:07 Immobil Medlem Blekinge 10 795 inlägg 4 mar 2005 20:07 #5 mats_o skrev: Vadå frysen. Hinken ställs ut på kvällen och hämtas in på morgonen efter. : Just nu ja. Ditt tips funkar inte vid t.ex. midsommar, då isen behövs som bäst. :-/ ;D
mats_o skrev: Vadå frysen. Hinken ställs ut på kvällen och hämtas in på morgonen efter. : Just nu ja. Ditt tips funkar inte vid t.ex. midsommar, då isen behövs som bäst. :-/ ;D
M muppen #6 Medlem · 1 044 inlägg 5 mar 2005 12:35 muppen Medlem 1 044 inlägg 5 mar 2005 12:35 #6 funkar dock bra här i Boden, tjälen går aldrig ur, men det gillar ju isbjörnarna som springer på gatorna... Skämt åsido- har inte sett någon sidebyside modell manuell, men miele har en snygg variant. www.miele.se
funkar dock bra här i Boden, tjälen går aldrig ur, men det gillar ju isbjörnarna som springer på gatorna... Skämt åsido- har inte sett någon sidebyside modell manuell, men miele har en snygg variant. www.miele.se
S sfinxen #7 Medlem · 108 inlägg 5 mar 2005 17:06 sfinxen Medlem 108 inlägg 5 mar 2005 17:06 #7 Ha ha skit i isen,,, den tar bara plats i groggen. sköl