Håller på att bygga ett fristående uterum och har rest takstolarna och grundat och målat reglar och takstolar en gång med oljebaserad färg Kan det stå så över vintern eller behöver jag täcka med något och i så så fall med vad, en pressening blåser väl sönder, detta är på Öland