Jag hade pulserande tryck men fyllde på luft 1,8 bar med öppen kran och avstängd el. Det har funkat perfekt i 2 v. Tänkte byta blåsa men testa du med.
Ok. Det kommer inget vatten ur ventilen, så blåsan verkar vara hel.Immobil skrev:
Blåste ur allt vatten med kompressor. Efter det är flödet mycket jämnare.
Men egentligen var min första fråga, huruvida dessa två, olikt namngivna kärl är identiska?
Mvh. Leosvanen
Klicka här för att svara

