Trumlager
Lagret i min Cylinda tvättmaskin, TF5474, har sagt upp sig. Har någon bytt detta och kan svara på om karet är delbart, skruvat, eller limmat?
Ställt frågan till Cylinda och fått svaret att dom inte säljer reservdelar längre. Kolla med förslagsvis MEAB reservdelar vilka för övrigt inte har en aning.
Lagret i min Cylinda tvättmaskin, TF5474, har sagt upp sig. Har någon bytt detta och kan svara på om karet är delbart, skruvat, eller limmat?
Ställt frågan till Cylinda och fått svaret att dom inte säljer reservdelar längre. Kolla med förslagsvis MEAB reservdelar vilka för övrigt inte har en aning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Söker man på TF5474 så funkar det inte alls men FT5474 går bättre men inte bra om man lägger till ex lagerkit i sökning.H H45lbn skrev:Trumlager
Ställt frågan till Cylinda och fått svaret att dom inte säljer reservdelar längre. Kolla med förslagsvis MEAB reservdelar vilka för övrigt inte har en aning.[bild]
Kommer då enbart upp hel trumma för +3000kr. Brukar vara ett tecken på att det är limmad variant.
Klicka här för att svara