Är det någon som har Harvias fuga aggregat,har köpt en fuga 60.
Funderar lite på hur jag ska montera temperaturgivaren på ett snyggt sätt.
Det verkar som den lödd på båda ändar då blir det ju lite problem och dra sladd genom rör i vägg som man kan göra med sladden till kontrollenheten.
Jag fick med täcklister i furu så man kan montera sladd utanpå panel men jag ska ha al panel,blir ju inte så jätte snyggt o blanda.
Hur har ni löst "problemet" med sladdarna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.