Vi tänkte inhandla detta i veckan.
Tänkte därför kolla om du testade?
 
Ytan blir något strävare. Har du mindre barn och lång/farlig trappa är det nog bättre med riktig tejp. Det hade vi tills vår yngsta blev 6, sen har han och jag bara halkat varsin gång sen dess på 1 år med Osmo halkskydd. Den slits ner och blir blankare, så jag ska testa att bättra på lite.
 
Ok, tack för svar.
Är det r9 eller r11 ni kör?
 
Oj, se nu att du länkar till r9.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.